2014. júl. 21.

Rövid bemutatkozás

Üdv, mindenki!
A nevem Gréta Anima 15 éves vagyok. Hosszú, tej szőke hajamat átfestettem zöldre. A szemszínem kék.
Gréta, miközben videójátékozik, és zenéthallgat.
Van egy bátyám Rony Anima, aki 19 éves, sötét szőke és kék szemű. Él-hal értem és a táncért. De, azért mi sem vagyunk puszipajtik. Imádunk együtt bulizni, hülyülni, és mániákusan meg akar tanítani táncolni. Én szeretek énekelni, az már más kérdés, hogy mennyire tudok is. Rajzolni viszont imádok. A divat nem igazán kelti fel az érdeklődésem, szóval nem vagyok egy cicababa. A szobám japán stílus alapján készült. Igaz, itt nem látszik, de egyébként a tetőtérben van. Engem végül is hidegen hagy, hogy pontosan hol helyezkedik el, csak olyan legyen, amilyenre én szeretném. Még nyáron költöztünk a városba, és Rony-val már-már teljesen fel is fedeztük. Szereztünk rengetek új élményt, és sok barátot. A legtöbb Rony-val egykorú, vagy idősebb illetve fiatalabb. Megtaláltuk a két kedvenc szórakozóhelyünket: a Vadászles-t és a Silver Star-t. Persze, még van vagy 6 féle szórakozó hely és kávézó, de nekem ezek a kedvenceim. És persze az imádott bátyuskámé is. Még van a "Band Caffe" nevű kávézó, ahol van csocsó asztal és hátul játékterem is.
Hogy milyen zenéket szeretek? Rap és rock. De leginkább rap, azon belül is: Children of Distance, Essemm, Raul, Horváth Tamás, Deniz, Mr. Missh és társaik. 
Belsőleg eléggé kedves vagyok, bár az ellenségeimet ki tudnám csinálni. Ha lélekben lehetne gyilkolni, én már rég a rács mögött ülnék... Bosszúállásból jeles vagyok, imádom az ilyen dolgokat. A múltamról nem szeretek beszélni. Ami múlt, az már elmúlt. Imádom az ijesztő dolgokat, a horror filmeket, játékokat, gameplay-eket stb...
Na, nagyjából ennyi rólam. Még sok más is kiderül, de ez legyen meglepetés! 
Köszönöm, hogy elolvastad :) 
További szép napot/estés, és jó szórakozást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése